Nike Air Huarache počinje novu jesenju kolekciju ubitačnim nijansama maslino-zelene i burgundi boje. I da, to su modeli za muškarce, dizajnirani da dominiraju nad svim crnim/sivim jesenjim odjevnim kombinacijama i urbanim stilovima. Samo pogledajte boje ova dva lijepa primjerka, usput se sjetivši kako i zašto je Nike Air Huarache postao toliko poznat.
Originalno predstavljen 1991. i nazvan po indijanskoj sandali, Nike-ov Air Huarache je lansiran sa pitanjem “Da li ste danas zagrlili svoje stopalo?” odnoseći se na bazični dizajn unutrašnjih elemenata; na neoprensku spandex čarapu sadržanu u gornjem dijelu.
Čarapa je bukvalno “zagrlila” stopalo i uparila se sa Nike-ovom zaštitnom jedinicom vazduha i poznatom termoplastičnom trakom - Huarache praktično nije imao konkurente kad se radilo o komforu i tada je nastao pojam “Huarache fit”. Sa minimalno brendiranim egzoskeletnim dizajnom i najlonskim slojem, bio je to jedan od modela sa najčistijim performansom koji se do tada mogao vidjeti u svijetu obuće. Nike Air Huarache je originalno bio dizajniran za atlete.
Stara kopija reklame je tvrdila da je Nike Air Huarache “ogolio do temelja” – u principu, omogućio udobnost. Patika inspirisana vodenim skijanjem (Tinker je volio neopren i odatle ga pozajmio za svoju kreaciju) više nije mogla biti zaustavljena.
Posle svog debija, Nike Air Huarache je gotovo odmah iskočio iz okvira kategorije za trčanje. Poznati ljudi poput Jerry-ja Seinfeld-a su ih nosily na TV-u, Michael Johnson ih je prikazivao u reklamama... i naslijeđe je stvoreno. Sada ih možete vidjeti bilo gdje na ulicama. Istinski ljubitelj Nike-a ima makar jedan Huarache par u svojoj kolekciji.
Posvetimo trenutak zahvalnosti Tinkeru Hatfield-u i kompaniji za sjajan izum – Nike Air Huarache.
Later,
Mihai